7 ایده خلاقانه طراحی دکوراسیون خانه های کوچک
نوشته شده توسط : ali

 

 

مردم در همه جای دنیا به سمت سکونت در خانه های آپارتمانی کوچک در حرکت هستند . فضای محدود در این منازل افراد را مجبور به طراحی خلاقانه برای استفاده از حداکثر فضا میکند . این مقاله به شما کمک میکند تا با ایده های جذاب طراحی خانه های کوچک آپارتمانی آشنا شوید و بتوانید از همین فضای محدود بیشترین بهره را ببرید .

 

   طراحی اتاق خواب و استفاده از تمامی فضاهای موجود

قطعا اولین سوالی که به ذهنتان میرسد این است که وسایلتان را کجا قرار دهید . میتوانید برای اطراف و زیر تخت ، کشو هایی تعبیه کنید و از آنها برای نگهداری وسایلتان استفاده کنید . همچنین شلف ها و کمد های دیواری بهترین گزینه برای استفاده از فضای محدود اتاق هستند .

 

شلف

تخت خواب جک دار

تخت خواب کشو دار

 

 

 استفاده از میزجلو مبلی گرد و یا بیضی

برای منازل با متراژ کم بهتر است از میزجلومبلی های گرد یا بیضی استفاده شود . با استفاده از این میز جلو مبلی ها رفت و آمد در اتاق نشیمن راحت تر میشود . امروزه میز جلو مبلی مدرن  با اشکال هندسی گرد و یا بیضی طرفداران بسیاری دارد .

 

 

میز جلو مبلی بیضی

 

 

استفاده از رنگ های روشن برای دکوراسیون منزل 

استفاده از رنگ های روشن در فضاهای کوچک باعث بزرگتر نشان دادن آن میشود .  سعی کنید از رنگ های سفید ، کرم و فیلی رنگ برای دکوراسیون منزلتان استفاده کنید . همچنین میتوانید برای سطوح مختلف از رنگ های گرم برای ایجاد سطح تمایز استفاده کنید ، برای مثال استفاده از گلدان ها، تابلو ها و کوسن هایی با رنگ گرم جلوه ی ویژه ای به دکوراسیون منزلتان میبخشد .

 

 

دکوراسیون با رنگ روشن

 

 

استفاده از پله های کشویی ، تخت های تاشو و تجهیزات متحرک که به طور دلخواه جمع یا باز میشوند

استفاده از راه پله های کشویی برای محل خواب ایده ای بسیار خلاقانه ونوین میباشد که با جمع کردن این پله ها در طول روز ، فضای منزل آزاد و باز میشود .

 

تخت تاشو

 

 

 استفاده از دیوار های ریلی و متحرک

 استفاده از دیوار های ریلی متحرک برای مکان هایی با متراژ کم میتواند گزینه ی خوبی در معماری های مدرن برای جداسازی فضا باشند . همچنین جمع شدن  این پارتیشن ها  فضای بزرگتری را فراهم میکنند .

 

دیوار ریلی و متحرک

 

 اجرای سبک دکوراسیون مدرن و یا مینیمال برای فضاهای کوچک

دکوراسیون منزل خود را میتوانید به سبک مدرن و یا مینیمال برای بزرگتر نشان دادن فضا اجرا کنید . چرا که در این نوع سبک ها بیشتر از رنگ های خنثی استفاده میشود که هم فضای منزل را بزرگتر جلوه میدهد و هم با خالی نگه داشتن بخشی از فضای خانه میتوانید جلوه ی بشتری به آن ببخشید .

 

 دکوراسیون مینیمال

 

 از فضای جلوی درب ورودی نیز استفاده کنید

 میتوانید از فضای جلوی درب ورودی برای پیاده سازی شلف و یا کمد و جا کفشی استفاده کنید که هم فضای بیشتری برای نگهداری وسایل داشته باشید و هم به مرتب شدن وسیله ها و بزرگتر نشان دادن فضای منزل کمک کنید .

 

کمد در ورودی

 

مطالب بیشتر

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون مینیمال اتاق نشیمن

دکوراسیون اتاق خواب

 





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: